Dag 7 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Dominique Bruggeman - WaarBenJij.nu Dag 7 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Dominique Bruggeman - WaarBenJij.nu

Dag 7

Door: DO

Blijf op de hoogte en volg Dominique

28 Januari 2013 | Suriname, Paramaribo

We zijn vrijdag naar de vreemdelingen dienst geweest, omdat we nog een stempel moesten halen om de in mijn geval 3 maanden te mogen blijven in Paramaribo.
We werden opgehaald door Sandrina en gingen met zijn 5 en in een jeepje gepropt rijden over de hobbelige wegen. Dat zorgde voor grappige lachbuien. We waren vrij snel klaar gelukkig en na Emily te hebben afgezet gingen we met de rest naar de ccms voor de informatie over de bibliobus. We hebben veel uitleg gekregen en ze willen niet alleen die bus doen, maar ook een activiteitenkalender opstellen en op tripjes gaan, werken met themamaanden etc. Veel informatie gekregen en Catharina en ik moeten om 9 uur daar dinsdag zijn voor de themamaand vlinder en de herinrichting van de bieb. En dat houdt niet in schilderen, maar een stukje pimpen met vlinders en dergelijke.
We zijn 's avonds uiteten geweest met een andere huis: Ilke, Emily, David, Michelle, Marjolijn, Jade en dan Cath en ik :). Jade vertrekt vandaag (maandag) naar Nederland. Het was een gezellige avond en we hebben gegeten bij de Massala Breezy. We gingen erheen met de taxi en weer terug, dus dat was zeer relaxt. Het eten was ook top, wel veel en de ober was waarschijnlijk nieuw. Hij was superzenuwachtig en deed allerlei dingen fout, echt sneu voor hem, maar de avond was geslaagd voor ons, dus het maakte weinig uit!
We zouden dit weekend op trip gaan naar Nickerie/bigi pan en daar vertel ik zo in mijn volgende aparte verslag erover!

  • 28 Januari 2013 - 16:09

    Femke:

    Jo do! De wegen zijn dus echt zo slecht als wat ik geleerd heb? Wat een armoede he! En uit je verhalen maak ik ook op dat de mensen erg lax en relaxed zijn! Dat kan nog wel eens wennen worden! Ik ga gauw je verslag over het tripje lezen. Xie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

..

Recente Reisverslagen:

26 April 2013

Home sweet home...

10 April 2013

Voltzberg, the last one....

10 April 2013

Overige dagen part 2.

06 April 2013

Brownsberg!

03 April 2013

Overige daagjes between de tripjes!
Dominique

Actief sinds 02 Jan. 2013
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 13294

Voorgaande reizen:

19 Januari 2013 - 19 April 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: