Countdown Paramaribo - Reisverslag uit Laren, Nederland van Dominique Bruggeman - WaarBenJij.nu Countdown Paramaribo - Reisverslag uit Laren, Nederland van Dominique Bruggeman - WaarBenJij.nu

Countdown Paramaribo

Blijf op de hoogte en volg Dominique

15 Januari 2013 | Nederland, Laren

Ongelofelijk hoe snel de tijd voorbij gaat..
Een aantal maanden geleden zat ik nog op kantoor in Dordrecht om mijn reis aan te vragen en te bespreken. Inmiddels een vlucht geboekt en de nodige artikelen aangeszchaft: o.a een klamboe en veel deet!
Dan is het december de deelnamedag is aangebroken: hoe spannend want je hebt geen idee hoeveel mensen je daar gaat aantreffen!
Ik kan zeggen het was volle bak, maar heel erg leuk.
Een oud deelneemster vertelde over haar reis en we kregen ons contact persoon in Suriname live te zien op skype!
En helemaal niet onbelangrijk je ziet wie er nog meer op reis gaan en in welke periode! Ik kwam erachter dat ik op dezelfde als Catharina vlieg en dat wij samen in een huis zijn geplaatst en ook in hetzelfde kinderhuis gaan werken namelijk Arya deWaker!
Na gesprekken met wat meiden en de nodige gegevens gingen we weer richting huis en dan te bedenken dat je over 5 weken al weg zou gaan!
Tussendoor nog op vakantie naar Spanje en natuurlijk de nodige feestdagen!
Toen brak de dag aan van 12 januari de dag van mijn: afscheidsfeestje!
Mijn familie en vrienden waren er bijna allemaal en het was een fantastische avond met een klein surinaams tintje, want we aten Roti! Heerlijk!
Ik had een speciale oproep gedaan alvorens mijn feestje en ik had daarvoor een speciale Suriname Doos gemaakt, want ik had gevraagd om een bijdrage voor het kinderhuis Arya deWaker, zodat ik namens iedereen wat voor het goede doel kan gaan geven. Wat het gaat worden moet ik nog ontdekken, maar daar kom ik nog op terug!
Ik wil iedereen bedanken voor alle support, steun en de mooie reacties op mijn aankomende reis!
Het is nu al dinsdag en ik kijk naar buiten en zie heel veel sneeuw.
Ik vindt het gek te bedenken dat ik zaterdag in een vliegtuig zit richting zon en een heel wat hogere temperatuur dan hier..
Ik heb er ontzettend veel zin in en vindt het erg spannend!
Ik ben rustigjes aan al wat spullen bij elkaar aan het leggen die echt mee moeten en ja ik blijf een meisje dus er zal het nodige gepropt moeten worden haha!
Gelukkig heb ik de oplossing gevonden namelijk.....Vacuumzakken!
Ik ga weer verder met mijn spulletjes klaarleggen en jullie zullen nog veel van mij lezen ( en ja ik weet wat ze zeggen, als je er eenmaal bent typ je niet zo vaak meer een verhaal haha!).
Gelukkig heb ik ook een reisdagboek gekregen, dus daar komen ook mooie herrineringen in en niet te vergetten de paparazzi komt ook te voorschijn, zodra ik ben geland!

mo syi ofwel tot ziens!

  • 15 Januari 2013 - 16:05

    Femke:

    Goede start van je waarbenjij! Haha wel vol blijven houden. Nog een paar daagjes.. Spannend!

  • 15 Januari 2013 - 16:26

    Jools:

    Hoi Dominique, wat leuk is dit zeg. ik zal aan mijn mamma vragen of zes af en toe eens een stukje voorleest. Veel plezier daar! Kusje Jools

  • 15 Januari 2013 - 20:46

    Monique:

    Lieve Do,

    Wel leuk dat je hier nog even kan genieten van dit fantastische winter weer !! en dan te bedenken dat je zaterdagavond in de warmte zit !! en in een totaal andere wereld.
    Je begint aan een nieuwe levens fase heel spannend !!
    Ik wens je sterkte deze laatste dagen alvast een goede reis en laat alles over je heen komen !! de tijd vliegt en voor je het weet sta je weer op Schiphol en kijk je terug op de ervaring van je leven.

    Lieve Do heel veeel liefs en we denken aan je
    xxxx Eric Monique Nicky en Dané

  • 20 Januari 2013 - 12:57

    Carla:

    Ha Dominque , het is nu al leuk om je reisverslag geschreven van uit Nl te lezen . Het is nu zondag dus in principe' zit' je er nu. Hopelijk heb je een goede vlucht gehad! En je weet het: de zondag is een rustdag, dus vandaag lekker in het zonnetje zitten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Laren

Mijn eerste reis

..

Recente Reisverslagen:

26 April 2013

Home sweet home...

10 April 2013

Voltzberg, the last one....

10 April 2013

Overige dagen part 2.

06 April 2013

Brownsberg!

03 April 2013

Overige daagjes between de tripjes!
Dominique

Actief sinds 02 Jan. 2013
Verslag gelezen: 455
Totaal aantal bezoekers 13293

Voorgaande reizen:

19 Januari 2013 - 19 April 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: