Home sweet home... - Reisverslag uit Laren, Nederland van Dominique Bruggeman - WaarBenJij.nu Home sweet home... - Reisverslag uit Laren, Nederland van Dominique Bruggeman - WaarBenJij.nu

Home sweet home...

Door: Do

Blijf op de hoogte en volg Dominique

26 April 2013 | Nederland, Laren

En daar zit je dan......al een tijdje niets geschreven...
De laatste weken waren echt een soort rollercoaster...Je nadert allerlei afscheidsdingen: kinderhuis, huisgenoten, suriname, alle leuke momenten en diepe dalen....zoveel meegemaakt, zoveel gedaan in 3 maanden tijd!
In die weken leer je nieuwe mensen kennen, neem je al eerder afscheid van mensen..het blijft #%#.
Ik had een hele planning wat ik nog ging doen de laatste week, maar voor de verandering werd ik ziek, nadat ik mijn bloed had laten prikken. Oke 1 ding ik weet zeker dat ik in februari dengue heb gehad, maar zo aan het eind weer zo ontiegelijk ziek WHY!
Vandaar dat ik nu thuis toch naar de huisarts ben gegaan en nu ga ik een afspraak plannen bij de tropendokter in het Amc. Het klinkt allemaal drastisch, maar ik wil gewoon geen rare dingen in mijn lijf hebben waar ik misschien geen weet van heb of erger blijvende schade!
Maar waren de laatste weken zo erg dan!?
NOOOOOOOOOOOO!
Ik heb nog mogen meegenieten van Ajax-psv in 't Vat en met Ramon Beuk op de foto, een lieve zus van mijn huisgenootje leren kennen en natuurlijk de nieuwe huisgenoot van de Mozartjes!
Over het weer tsja dat was wisselvallig, maar koud kan ik niet bepaald zeggen! En tussendoor alvast mijn koffer inpakken, spulletjes uitdelen en gelukkig ahd Caro een weegveer gekocht. Toch knap maar 17 kilootjes stonden er op de teller! BIj het vliegveld na nog wat spul erin gegooid te hebben, was het 18,6! Toch fijn vliegen zonder overgewicht!
En toen was ik gelukkig een beetje opgeknapt, zodat dit keer de bbq wel door kon gaan...nja iig met mij erbij;)!
Mijn lieve roomie Caro heeft de inkopen gedaan, omdat ik weer een zwak schaap was...meh!
En onze lieve huisbaas Sandy kwam met extra kolen aan, want het was toch niet genoeg!? Ja wij zijn ook maar meiden sorry;)...
Anyways mijn laatste avond was een bewogen avond, want er waren ook slecht nieuws dingen. Meiden ik ben blij dat jullie erbij waren en dat heeft mijn avond ccompleet gemaakt. Dat we bijna met de gehele groep nog 1x konden genieten!
Als klap op de vuurpijl is onze 'huishond' Lucky bevallen van haar pupjes, in de laatste avond/nacht, dus ik mocht 's ochtends nog even snel een foto maken!
Super cute natuurlijk van die kleine hummeltjes.
En toen begon het wachten op de taxi...
Na het afscheid, waar ik mij heeeeel groot heb gehouden. Sorry eem;) hahaha!
Begon de rit waarvan ik dacht ach duurt maar eventjes! Paar mensen ophalen en gas op de lolly!
Helaas had ik een kneus 1e klas die tig keer verkeerd reed, weer moest bellen waar het ook al weer was, er nog tig keer langsrijden en als je dan de straat ziet en wilt helpen is het JAJAAJA...Oeps..!
Dus uiteindelijk om 12 uur opgehaald, half 3! op het vliegveld aangekomen, koffer sealen, en inchecken en toen in een elle lange rij staan!
In de taxi begon man tegen me aan te praten, die bij de security werkte op Schiphol, dus ik wist wat me te wachten stond daar, altijd fijn!
In de elle lange rij sprak ik met een vrouw, dus zo ging de tijd nog snel voorbij, maarja het is wel schoenen uit, laptop en fototoestel uit je tas etc...door de poortjes, alsnog wordt je gefouilleerd, dan nog door de paspoortcontrole en dan mag je wachten...
Uiteindelijk gingen we pas boarden om 17.50 wat dus eigenlijk onze vluchttijd was..dus een uur te laat.
De vlucht was bijzonder...ik had een eh uit de kluiten gewassen surinaamse meneer naast me en aan de andere kant he kijk uit, want ik ben zo breed en snuif coke jongeman..Ja sorry maar zo is het wel ;).
Dus die meneer schopte mij de hele tijd in zijn slaap en die jongen beukte vanaf de andere kant, na 3 films en wat liedjes en eten..was ik geland! Kwart voor 8 's ochtends, dus eigenlijk maar een kwartiertje te laat! Het punt was alleen dat er vlak voor het landen iets lekte uit een bagagerek, ze dachten oude airco druppels. Wat bleek een Hindoestaanse vrouw had bevroren vis in haar handbagage...how stupid can you be..dus lekker rellen hahaha! Gelukkig is het niet op mij gekomen en konden we door de tunnel op Sh. Daar staan dus al allemaal dudes je te checken, dan moet je langs De drugshond en vervolgens nog even paspoort check. In de sprint naar je koffer, en door die deur! Tuurlijk liep ik verkeerd en kwam bij allemaal mensen die hun koffer moesten leegmaken, ik mocht gelukkig deur. Ik zeg wat moet ik doen? Zegtie: je mag lekker naar huis! NICE!
En daar ging ik door de deurrrrrrr: helemaal blij zie ik mijn moeder klooien met de camera en komt schatjeliefffff uit de menigte en ik zie opeens nog meer vriendjes en vriendinnetjes en schoonvaders staan! Echt een verrassing!
Nu zijn we alweer een week verder...en heb ik inmiddels een jobje JEUJ!
En nu ik dit typ regent het buiten, maar ik zit in de Suriname stemming, want ik draai gewoon lekker de SU music!
Lieve mensen daar in Parbo en de mensen die hier ook weer in NL zijn..IK heb een waanzinnige tijd gehad met jullie en hoop jullie snel weer te zien! Sowieso reunietjes plannen! Geniet van jullie tijd daar nog en niet ziek worden aub! ;)...


LIEFS XX uit het nattige Nederland.
En ja nu voelt het toch een beetje als afsluiten...zo snel kunnen 3 maanden gaan, maar ik blijf jullie stalken..
So beware;)!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Laren

Mijn eerste reis

..

Recente Reisverslagen:

26 April 2013

Home sweet home...

10 April 2013

Voltzberg, the last one....

10 April 2013

Overige dagen part 2.

06 April 2013

Brownsberg!

03 April 2013

Overige daagjes between de tripjes!
Dominique

Actief sinds 02 Jan. 2013
Verslag gelezen: 2787
Totaal aantal bezoekers 13279

Voorgaande reizen:

19 Januari 2013 - 19 April 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: