Overige daagjes between de tripjes! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Dominique Bruggeman - WaarBenJij.nu Overige daagjes between de tripjes! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Dominique Bruggeman - WaarBenJij.nu

Overige daagjes between de tripjes!

Door: Do

Blijf op de hoogte en volg Dominique

03 April 2013 | Suriname, Paramaribo

Even een korte update over de dagen tussen de trips door, wnat ik ben natuurlijk ook nog wel eens thuis te vinden.
Ondertussen zijn Catharina en Jef allebei jarig geweest, dus het wordt lichtelijk een partyhuis hier!
In het kinderhuis zijn we aan de schoonmaak geslagen en hebben we de eetzaal stoelen en tafel goed geschrobt. Er zijn weer veel donateurs langs geweest in het kinderhuis, dus weer traktaties alom!
Voor Cath haar verjaardag zijn we naar de film geweest 21&over. Hij lijkt op een verjongde versie van the hangover, maar hij is echt hilarisch!
Gonnie onze medevrijwilligster woonde een stukje verderop en daar zijn Mirthe, Cath en ik een avondje gezellig langs geweest. Helaas is Gonnie nu inmiddels weer in Nederland!
Toen brak de dag aan van de Anti discriminatie mars, wat tevens ook de dag van Jef zijn verjaardag was! We hadden via Dimi shirts gekregen met een tekst erop, en wij meiden die zo ijdel zijn! Hebben de shirtjes gepimpt ofwel verknipt. Van een tshirt een mouwloos hemdje gemaakt!
De mars was 5 km door het centrum heen en er speelden allerlei brassbandjes, de sfeer zat er goed in en de bacra’s waren zo intressant voor de mensen hier! We werden vaak op de foto gezet en ja ik voelde mij een beetje witjes haha!
Al met al een mooie dag en daarna zijn we nog een hapje wezen eten aan de waterkant!
De volgende zouden we op trip gaan naar de Brownsberg met een aantal, dus weer lekker een tasje inpakken!

• 03 April 2013 - 09:49

Marit:

Nou vergeleken ons ben je poepiee bruin!! ;p x